Thursday, July 31, 2003

خب تو اين ماجرا(درگيري شخصي)يكي اومده منو هك كرده و به مدت 1 روز اين
جريان ادامه داشت كه ناچار خودم دست بكار شدم و حلش كردم. آخه بگو ديگه
بهتر از من گير نيوردي.اگه صدتا چوب از آسمون بياد 1 كيش يه جاي من ميره.
حالا بايد ببينم كه دوباره كي قراره هك شم.خاهش يه سايت رو هك كنيد نه منو.
كارم برام پيدا نكردين.عجبا.بسه ديگه اين (كيريس د برگ) ام سرمو برد.اه اه اه
امروز شارژم(كوكه كوكم) تا اتفاق نا هنجاري برام نيوفتاده اين مطلب رو بنويسم.



مي خوام راجب اين عكس يه خورده بنقدم...من انقدر از اين خوشم مياد.اصلا
بهش نمياد همچين مغزي داشته باشه.البته اين يه غريزه انساني هست خوب
اين ماله مرده.خيلي دوست دارم مغزه زنارو ببينم(چي توش ميگذره)به هرحال
زنا ام دل دارن.ببينيد چقدرم مثبت ميزنه.همه چيزم توش پيدا مي شه.از ممه ء
بچه گرفته تا.......اين عكس با اينكه كاريكاتور هست.ولي كاملا واقعيت رو نشون
ميده.حالا اين كه خوبه بعضي ا فراتر از اين حرفان.خندم ميگيره وقتي فكر ميكنم
يه ايراني بره خارج.فقط تو خيابون قدم بزنه ممه زده ميشه چه برسه جاهاي ديگه
البته اين طوريام نيست.مردم با هم فرق دارن بعضي ا بيشتر بعضي ا كمتر.راجب
اون مطلب خورشيد خانوم كه{من نمي دونم چرا اين پسراي ما بعد از اينهمه فيلم
و ماهواره و دوست دخترو عکسهاي اهم اهم و وبلاگهاي سکسي، هنوزم اينقدر
ممه نديده ان
...} بايد بگم مثه اينكه آدم بره عسل فروشي از پشت ويترين نگاه كنه.
خيلي فرق داره تا آدمي كه بره تو يه شيشه بخره بعد بره سر فرصت گواراي وجود.
حالا اينجا كه بنا بر دلايلي اين كارا(ميگيم در ملع عام نديدن اشكال نداره.)جوونن.

آقاي رابرت دابس(چهل و هشت ساله)كه در استراليا به هيولا شهرت پيدا كرده
به دليل هتك حرمت(با كلاسِ اهم اهم) به صد و شانزده دختر بچه و گرفتن فيلم
تصوير از اونا به مدت پانصد ساعت.به حبس بينهايت محكوم شد.ببينيد پس اين
پسراي ايرانيا اگه خيلي عرضه به خرج بدن تو عمرشون به يكي اونم زنشون(اگه
اونم بگيرن كه تا چند ساله ديگه عمرن نه كسي پول داره كه بگيره نه كسي دو
دسته دخترشو ميده
.)اهم اهم كنن. اين پسرا قصد بدي ندارن غريزه قصد بد داره.
قشنگ بخونيد كه فكر نكنم تا يه ماه ديگه شارژ باشم اينجام شبيه ناله شده بودا.
اينم بگم كه:
من اما.در زتان چيزي نمي يابم-گر آن هم زاد را روزي نيابم ناگهان-خاموش.



 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا