Wednesday, July 09, 2003

خدا رحمتش كنه(لادن و لاله بيژني)مرديكه با اين عمل كردنش.صدد و سي روز
آزمايش كرده . گند زد به سيستم.ولي خيلي سخته فرض كنيد من با شما به
هم وصل شديم.اونم بيست و نه سال.دكتر پدر سوخته.بيشوررررررررررررر.
خيلي ناراحت شدم اول كه لادن مرد بعد لاله..يعني 400 پرستار.دكتر نتونستن
جلوي خونريزي بگيرم.من خيلي دوسشون داشتم.دكتر(فانكي من) اينو بايد
مي نوشتم و گرنه عزاب وجدان داشتم.خدا رحمتشون كنه...

از امروز هر روز كه اين جا آپ ديت شد يه عكس قشنگ مي زارم.من اين وبلاگ
درست كردم كه توش راحت حركاري دوست دارم بكنم.اين حق همست. فكر
كنم شامل منم بشه. هر گونه انتغاد و پيشنهادم قابل احترام هست و اينم
بگم كه مي خوام خوده خودم باشم و اينم مي دونم وبلاگ نويسا كه ظاهرا از
19 سال به بالا هستن از آگاهي برخوردارن و همه همچي ديدن و شنيدن و
گفتن پس دليلي نداره آدم از خودش بترسه و اميد وارم يحتمل براي من مشكلي
پيش نياد.من با دوستاي ديگم خيلي راحتم.دوست دارم بلاگ سپات بنده هم
همين طوري باشه.اگه ديدم خوشتون نيومد شايد يه وبلاگ ديگه درست كردم.
پس كامنت هاي شما خيلي برام مهم هست.ولي دوست دارم اينجا بنويسم.
احمد شاملو تو سه تا شعرش يه پستان(مهبل) از اين چيزا هست پس اون
سعي مي كنه از وجودش الهام بگيره و اونيكه تو دلشه بگه چه بسا شايد
شعرايي گفته كه بنا بر موقعيت كشور از چاپ شدن اون جلو گيري كرده.
مثال محكمه پسند:
شاعر:احمد شاملو...نام شعر:از زخم قلب(آبايي)
پستان تان .كدام شما گل داده در بهاره بلوغ اش؟
لب هاي تان كدام شما
لب هاتان كدام.....بگوييد!
در كام او شگفته نهان:عطر بوسه يي؟
شاعر:احمد شاملو...نام شعر:كيفر
در اين زنجيريان هستند مرداني كه مردار زنان را دوست مي دارند.
در اين زنجيريان هستند مرداني كه در روياي شان هر شب زني در
وحشت مرگ از جگر بر مي كشد فرياد.
من فقط مي خوام راحت بنويسم همين.


 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا