Tuesday, July 15, 2003

اين ايمان كيست كه عالم همه ديوانه اوست.
بد بختي بعضي فكر مي كنن من به قاعده يه نون بربري سيبيل دارم.يواشكي
نگاه كنيد چون احتمال از حال رفتن خيلي زياده.بي بو بي بو بي بو=آمبولانس.
اين عكس بعد از تموم شدن چهار ده ساعت كوه پيمايي گرفته شده .از 3
صبح شروع و به كلك چال(5فرداش)پايان و الان دوست دارم اين رفيقم كه داره
از من عكس مي گيره خرخرشو خام خام بجوام و پشته شم يه ماشيير بخورم.
{يه اتفاق جالب كه افتاد اين بود كه براي رفع خستگي نشسته بوديم كه يه خانوم
تغريبا چهل سال داشت نفس زنان ميومد بالا. خوب منو دوستام كه نصفه روز
هيچ موجوده زنده نديده بوديم يه نگاه انداختيم.بعد اين خانومه اومد كنار آبي كه
از كوه جاري بود نشست.منم پام تو آب بود.چند مين بعد همه سرشون تو كاره
خودشون بود كه يهو ديدم اين خانومه مانتو شو برداشت.مانتو ورداشتن همان
هيچ لباسيم زير مانتو نبودن همان
.و با دستمال خيس شروع كرد به پاك كردن
بدنش.ممشو.از اين حرفا}به قوله يارو آدم كه كوه ميره بايد پاي لرزشم بشينه.

نمي دونم چه مشكلي پيش اومده كه بعضي از آي اس پيا اين بلاگ اسپات
مامانيو نميارن بالا.من خفن در عجب هستم.فيلتر=فيلترم كجا بود.آخه زور داره
يه اكنت دارم بلاگ اسپاتو مياره بعضي هارو نمياره.يكي ديگه بلاگ نمياره اونا
رو مياره.هميشه من بايد مشكل داشته باشم.حاجي كجايي كه ايمان تو كشتن.
اينا رو مي خواستم زود تر بنويسم منتها صبر كردم كه حال و هوا مثه اول بشه.
قشنگ تريم چيزي كه به ذهنم مي رسه.خيلي باهاش حال مي كنم.و مي تونيد
تو آلبوم ماه غريبستان.(محمد اصفهاني) پيداش كنيد.اين چند مصراع قشنگه.



 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا