Monday, July 21, 2003

{لوگو دزدي}
اگه زحمتي نيست اونايي كه مي خوام بلينكن.يكي از لوگو ها مو به دزدن كه
بيشتر فاز مي ده.هر كدوم كه بيشتر به وبلاگتون مي خوره(دوست داريد).وبعدش
خواهشن به من بگين كه در جريان باشم و براتون لينك در كنم.بريد حالشو ببريد.
چند روزه اصلا برام اتفاق جالب توجهي نيفتاده. بجزء الافي و بيكاري.همينو بس.
---
مي دانستم كه سر انجام روزي از اين راه مي بايدم گذشت.
با اين همه ديروز از كجا خبرم بود كه روز موعود امروز است؟
---
اشك رازي ست.
لبخند رازي ست.
عشق رازي ست.
اشك آن شب لبخند عشق ام بود.
---
كوه ها با هم اند و تنهايند
هم چو ما.باهمان تنهايان
---
وطن من تمام توست و
تو تمام مني اي عشق

---
آنكه مي گويد دوست ات مي دارم
خنياگر غمگيني ست كه آوازش را از دست داده است.
اي كاش عشق را زبان سخن بود.
هزار كاكلي شاد در چشمان توست
هزار قناري خاموش در گلوي من
عشق را اي كاش زبان سخن بود.
هزار آفتاب خندان در خرام توست
هزار ستاره ي گريان در تمناي من
عشق را اي كاش زبان سخن بود.


 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا