Sunday, August 10, 2003

من و دوستام يه تصميم كبري گرفتيم:هر ك.. بيشتر زير پيرن ببينه و نشون بده
بردندس.منظور:اشخاصي كه يه پيرم سپيد به تن و يه زير پيرن مشكي ام زيرش
خيلي تابلو(جمعه) بازار.من كه از خنده انغريب در قسمت زيرين پوست احساس
نيناش ناي ناش مي كنم.(مخصوصا دست دختري ال سفازِ بدبختم در گريبان.)آدم
هاي ساده ام كه به جواني آراسته مثه من روبرو ميشن فكر غربزدگي منو نكردن
وگرنه زير پيرن كه هيچ.پيرنم نمي پوشيدن.البته من در راستاي پيشرفت مملكت
يه كارايي ميكنم و تا منحدمش نكنم دست بردارش نيستم.سازمان هاي زير براي
مقابله با عوامل غير طبيعي در آينده بر عليه خودم.فعاليت خودشونو شروع كردن.

شبكه خبري(ايمي نيوز)
كميته كمك رساني(ايم داد).
سازمان جاسوسي و اطلاعات(ايم نا)
وآژانس تيريپ شناسي.به صددِ شكايات ناشي از اين مُجل به نمابر هاي آژانس از
علاقه مندان شركت در كلاس هاي تيريپ شناسي(حرفه اي)دعوت ميشود. پس
از اتمام دروس يك ماشيير ليمويي به رسم ياد بود از طرف بنيانگذار تيريپ در طهران
(اون) اهداء مي شود.مخم كثيف شده فردا ميبرمش كارواش(مخ شويي).
---
زنـــــــــــــــــدگـــــــــــــــــي
زندگي به اين قشنگي
آســــــــــــــمـــــــــــــــــــون
آسمون به اين يه رنگي تو مي خواي با من بجنگي



 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا