Friday, December 03, 2004

اهل خانه براي چند روزي به مسافرت رفتن
منم اگر تنها بشم»اونم روز جمعه در عرض
چند ساعت زبانم لال كپك ميزنم.ماجرا از
اينجا شروع ميشود كه:
ما دو تا گروه بوديم.كجا»دانشگاه.نرم افزار آ و ب
هركدوم از اين گروها به قول استاد آزمايشگاه
مدارهاي منطقي براي خودش تيميه.حالا اين دو
گروه شديم يك گروه(يه چيز تو مايهاي فاجعه
عملكرد كمي از بچه هاي كلاس:
خودم كه بچه+ كلاسمونم.
در مورد سارا نميتونم چيزي بگم.چون اگه چيزي بنويسم
سر كلاس حسابمو ميرسه. معصومه انقدر مي خنده كه
انرژي+ از لپاش مي پاشونه.ولي بعضي مواقع از خنده زياد
گونش درد مي گيره...يكي انقدر عملش سنگينه كه من
خودم جراُت ندارم بقلش بشينم.آقا امير دنبال دختر برنزه
كلاس بقليه.از اينترنت هم فقط آفلاين زدن ياد گرفته.آرزو
شهريه ميده زورش مياد بياد سر كلاس.مجيد مخه كلاسمونه
عملكرد كمي از استادان
كجاي دنيا ديديد استاد يك مملكت اونم از نوع ادبيات وسايل
كارشو بريزه تو يه پلاستيك و بعنوان كيف از اون استفاده كنه.
به قول بچه ها خوب شد نريخته تو گوني يا پلاستيك خيار.
استاد زبان فني كه چند ماه به ايران اومده فكر كرده آخرشه.
استاد مدار منطقي خيلي شديد از خانومش حساب ميبره.
عملكرد كمي از موزيك ها
بعضي موزيك ها هستن كه براي انسان ياد آور خاطراتن.
كسي اينو نميتونه انكار كنه.بعضي ها تو عروسي»تو
عزاداري»در حين رانندگي»محل كار و غيره.............
من بيشتر ترجيح ميدم اواخر شب دراز بكشم روي تختم.
ليوان(شيري-كلاسنوي-مگ كافه ي)را كه از قبل داغ كردم
رو بنوشم.به هر بدبختي كه شده آسمونو از پنجره كوچك
اتاقم ببينم {چون طبقه اول هستيم} وموزيك گوش كنم.
اما زيبا ترين آهنگي كه گوش كردم براي زماني كه من
هنوز به دنيا نيامده بودم.من سعي مي كنم در هر زمينه
موسيقي»سنتي»راك»رپ»متال بهترين ها رو انتخاب كنم.

استاد بنان
همه شب نامت چون مهر»»»كه غمي دارم
دل و جان بردي اما»»»نشدي يارم.
با ما بودي»»» بي ما رفتي
چو بوي گل»به كجا رفتي
تنها ماندم»»»تنها رفتي


 

Comments:
Thank you!
[url=http://jbnwjgfd.com/ngai/heeo.html]My homepage[/url] | [url=http://tcufivjw.com/uggu/dpuc.html]Cool site[/url]
 
Nice site!
My homepage | Please visit
 
Great work!
http://jbnwjgfd.com/ngai/heeo.html | http://xrveggbc.com/zrfl/xdab.html
 
Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا