Friday, May 13, 2005


جشن عروسي علي دائي
مهم ترين خبرم اينكه تو اين هفته جشن عروسي علي دائي هست.از اونجايي كه
از تمامي كارمند هاي شعبات گالري دائي كتبن دعوت به عمل اومده ‚روز يكشنبه
بيست و پنجم /ارديبهشت تعطيل رسمي اعلام شده و شايد تا ظهر تو فروشگاه
باشيم و بعد از اون بريم به سرو لباس خودمون برسيم.به هرحال قراره خوش بگذره.
زياد وارد جزئيات نميشم ولي يه چيز تو مايهاي زياد آدم مياد.اگه عكس گرفتم حتما
ميزارم تو بلاگ.سعي ميكنم بجاي شما هم قر در كنم.بعد از عروسي بيشتر
راجب اون چيزي كه گذشت مينويسم.الان اجازشو ندارم.
دندانپزشك
روز چهارشنبه هفته گذشته دندون عقلم درد گرفت.اون روز گذشت و روز پنج شنبه
اندكي از دانشگاه دو در كردم. به مطب داندانپزشك(كه تقريبا يك سال هست مداوم
پيشش ميرم براي ارتودنسي)رفتم ودكتر تشخيص داد مقداري قرص مصرف كنم و
اين هفته دندونمو بكشه.منم قبول كردم ولي همون شب به ناچار تا صبح به تماشاي
تلويزيون نشستم تا امروز يعني جمعه/بيست و سوم طاقتم تموم شد و به درمانگاه
شبانه روزي رفتم.بعد از سر كردن اين كارا وقتي نوبت كشيدن دندونم شد يك لحظه
فكر كردم به طرف مرده شور خونه ميرم.دكتر عوضي يه وسيله مثله پيچ گوشتي رو
تو دهنم كرد و روي دندون خرابم گذاشت بعد يهو با يه چيزي شبيه چكش يهو زد روش
يه لحظه مغزم اومد تو شلوارم و اين ضربه ها هي محكم تر ميشد تا جاايكه بيهوش
شدم وبعد از ده دقيقه تونستم خودمو به درب خروج برسونم .نوبت مريض بعدي شد
كه نزديك به بيست و يك نفر ديگه مريض بود.كه همه با ديدن من (صورتي كاملا عرق
كرده و پيراهن خوني)اون موقع هوش و حواس خوبي نداشتم كه حس كردم بيچارها
نرفته تو مغزشون اومد تو شلوارشون و يكي ازم پرسيد آقا خوب كشيد كه من تو اون
لحظه بيشتر به فكر بودم نخورم زمين تا جواب اون بدبخت تو بدم.بعد كه رسيدم خونه
از كشيدن دندونم پشيمون بودم چون هم مغزم تكون خورده بود و هم دردش بيشتر
شده بود.اونجا بود كه سعي ميكرم هرچي فهش خواهر و مادر هست بهش بگم كه
دهنم جون گفتن نداشت.ولي تا اين لحظه از عمرم همچين فشاري رو تحمل نكرده
بودم.من نميدونم دكتر خودم تو يك ساعت دو تا از دندونهامو كشيد براي ارتودنسي
دردم كه نيومد كلي هم حال كردم.الانم كه دارم آپديت ميكنم پنبه تو دهنمه.
نمايگاه كتاب
به نظرم پارسال خيلي بهتر از امسال بود.انقدر هم شلوغ نبود.

 

Comments: Post a Comment
www.clocklink.com


 


 

 

 

 

 
                          

 
 

                        

 
 

 

ليست وبلاگ دانشجويان
خورشيد خانوم
آدم نصفه نيمه
پوست انداختن
ستاره قطبي
عمو حميد
منحرف
انگوري
جيران
زيتون
نسرين
زهرا